מתיחת הגוף בשילוב נשימה

      מתיחת הגוף בשילוב נשימה .

 

  1. שכיבה על הגב, הרגליים ישרות.

להניח את עקב רגל ימין על גבי בהונות רגל שמאל. להפנות את פלג הגוף התחתון לכיוון הצד השמאלי.  את הידיים יש לפתוח על גבי המזרון ברוחב הכתפיים ואת הראש להטות לימין. לנשום כמה נשימות מלאות, עמוקות ואיטיות.

להפוך צד.

 

  1. שכיבה על הגב, הרגליים כפופות. העקבים על המזרון , הרגליים בפיסוק. להטות את שתי הרגליים שמאלה כך שהברכיים יורדות אל המזרון .את הרגל השמאלית נחלץ ונניח (קרסול ועקב) על הברך הימנית. את שתי הידיים  והראש נפנה לצד ימין .

להפוך צד.

 

 

  1. שכיבה על הגב , הרגליים ישרות .

נניח את עקב רגל ימין על הברך השמאלית . נוביל את הרגליים שמאלה. הידיים פתוחות בגובה הכתפיים והראש פונה לצד ימין . ננשום במהלך התנוחה לפחות 5 נשימות איטיות , מלאות ורגועות.

להפוך צד .

 

  1. שכיבה על הגב . הברכיים קרובות אל הבטן, העקבים באויר . נניח את כפות הידיים על גבי הברכיים . המרפקים כפופים . נוביל את הברך החוצה , היד מתיישרת ואינה מתנתקת מן הברך. מעצם המתיחה , המתח בכתף נפתח . השרירים מתארכים וחשים הרפייה נעימה .לנשום לתוך התנועה. לעבור לצד השני.

לתרגל מספר פעמים לכל צד , לבצע באופן איטי , לנשום לאט.

ניתן לבצע גם כאשר כף יד ימין אוחזת בברך השמאלית והפוך.

 

בברכת שחרור מהלחץ,

 

דורית.